Nu är det sommar!

Det blir inte mer svensk sommar än midsommar ♡ det är då man vet att den är här på riktigt - vare sig vädret är på topp eller inte.
 
Min midsommarhelg har varit underbar! Vi har varit i mysiga Söderköping hemma hos min morbror. Vi åt den traditionella sill-lunchen med vackra nubbevisor till. Sedan gick vi ner till brun och tittade på dansen kring stången, åt världens godaste hemgjorda glass för att sedan gå tillbaka till huset och äta jordgubbar & grilla. Kvällen avslutades i deras källare med biljardspel och massa musik (Som alltid när det är min släkt)
  På lördagen firade vi min morbror som fyller år i veckan. Vi njöt av solen, låg och läste, fikade, spelade alias och kubb, åt god mat och ännu mera musik.
 
Det finns inget bättre än att bara få vara. Inte ha några "måsten", bara bli ompysslad och få äta god mat med människor som betyder allt. Min släkt/familj är mitt allt - aldrig utan dom! ♡
  Nu ska jag bara njuta av sommaren för som en känd sommarplåga säger; sommaren är kort det mesta regnar bort, men nu är den här så ta för dig solen skiner idag!
 
 

Kommentera här: