August..

Semestern är slut och det är tillbaka i vardagen igen. Förra veckan var lugn men imorgon sätter det fart igen..
  Det värsta med att börja jobba igen är att det känns som om sommaren är slut MEN jag ska försöka njuta av det som återstår av augusti. Det är väldigt många helger nu som det händer mycket roligt!
 
De senaste har bestått av 35 & 25:års kalas med min galna släkta - det blir aldrig tråkigt med dom. Jag har även haft äran att medverka på min fina vän Moas dotters dop. Vilken prinsessa hon är, hon charmar verkligen allt & alla! ♡
 
 
Jag har även fått fixa inför bröllop. Två hår & en brudbukett & kvar återstår ett hårjobb om två veckor. Brudbuketten var jag så nervös för eftersom det var första gången och det är ju en BRUD! Man gifter sig bara en gång (förhoppningsvis) och då såklart vill man att allt ska bara perfekt. Samtidigt som det är en sån stor ära att få göra ett sånt jobb! 
 
 
Nu ska jag blicka framåt mot en vecka med nya naglar, träning, augustifest & födelsedagsfirande. Jag hoppas att solen väljer att titta fram så man kan "låtsas" att sensommaren är som semestern - underbar! 

Kommentera här: