4 years ago..

Hemma och kurrerar & då brukar jag passa på att titta på gamla filmer och foton på datorn. Snubblade över denna bild som är från 2010, som jag inte sett på länge men som är en av mina favoritbilder. Kanske inte just jag själv på bilden men helheten och miljön.
  Jag & Moa i Turkiet. Kanske älskar jag den också för alla minnen från den resan. En av mina roligaste någonsin. Jag kan fortfarande få rysningar av vissa låtar från den resan eller se vissa ögonblick framför mig. En helt bekymmerfri resa men ofantligt mycket SKRATT!
 
Har ni någon sådan resa?
 
 
Det ska tilläggas att jag haft underbara resor med underbara människor underbart många gånger ;)
Vänner&familj ♥

Kommentarer:

1 Moa:

skriven

Oo ja känner samma sak! Vilka minnen ❤️❤️

2 Moa:

skriven

Oo ja känner samma sak! Vilka minnen ❤️❤️

Kommentera här: