Its all about that Base...

Jag alltid tyckt det varit svårt med smink på vintern. Man är blek och torr i hyn, jag har aldrig varit nåt fan av foundation & det känns som inget sitter som det ska.
Har även prövat drösvis med olika puder; dyra, billiga märken, kända & okända - med andra ord en hel del pengar..
  MEN! Nu har jag prövat ett nytt märke som heter freedom makeup efter att ha blivit tipsad på em blogg. Och det är SUPER verkligen & superpris! Eftersom de är tre färger kan man lägga nyanser eller bara lätt blanda till en färg som passar din hudnyans. Dessutom sitter det! Och ännu bättre med fixering sprayen över. Så är ni som jag är detta verkligen värt att testa.
 
Jag beställde mitt från smink.net & en extra guldstjärna till dem då mitt puder först var lite trasigt efter transporten. Ett mejl bara & två dar senare hade jag fått ett nytt i brevlådan utan att betala en krona ☆
 
 

Kommentera här: