Summerburst

Vad är svenska sommaren och framför allt en festival utan regn? Känns som att det bara måste vara så...
 
Under fredagen & lördagen har jag fått pröva på hur det är att vara bakom allting - nämligen att jobba på Summerburst. Roligt med nya erfarenheter och att pröva på någonting helt annat.
  Och jag hade tur - jag fick jobba i vipen där man både hörde och såg bra och slapp all trängsel, lerig mark & bråk. 
 
Har blivit förvånad och så oerhört glad över mänskligheten. Vilka snälla människor det finns! Som säger värmande ord, kommer fram och kramar en & går och köper dricka för att dom tycker man stått upp för länge. Det ger mig verkligen hopp ♡ 
  
Dock är jag otroligt trött efter dessa dagar och 10-timmars pass är inte att rekommendera, men vilken upplevelse (trots det, åska och blixtar)
  Hoppas alla som var där hade ett par grymma dagar/kvällar!
 
 
 

Kommentera här: