My soulmate ♡

You're still a part of everything i do
You're on my heart just like a tattoo 
Just like a tattoo,
i'll always have you! ♡ 
 
ibland glömmer man bort att uppskatta det man har. Ibland känns motgångarna lite för jobbiga eller kanske lite för många. Men det finns alltid ljus - det finns alltid något bra! 
  Jag är lyckligt lottad som har min kusin! Som jag bara kan titta på för att börja asgarva, som kan se på mig när jag är ledsen fast jag är envis & inte ska visa något. Som aldrig dömer. Som alltid finns där! Vi har suttit ihop sen vi knappt kunnat gå. Vi har gått igenom så mycket tillsammans och alla stora stunder i livet har du stått bredvid mig! 
  För allt som inga andra har förstått, för att jag skulle kunna göra vad som helst för dig & för att livet skulle vara så bra mycket tråkigare utan dig! Min soulmate - min bästa! Det finns ingen som är som du! ♡
 
 
När du skriker står jag där bredvid dig och skriker lika högt!
När du ramlar ligger jag redan där nere och tar emot dig!
När din eld brinner ut, slocknar mig låga!

Kommentera här: