Showtime.

Idag anlände Justin Bieber till Stockholm och imorgon ska vi inta plats för att se hans show
Kan inte påstå att jag ingår i Bieber-hysterin men det ska bli GRYMT KUL! Aldrig sett en konsert med en världs-artist så bara det är häftigt.
 
Men läste på AFTONBLADET om hysterin i Stockholm idag. Flickor som förts till sjukhus och stått och köat en igår för att få se honom. Att stjärnan anlänt i "rånarluva" för att inte bli igenkänd.
  Det är ju SJUKT! Pinsamt nästan, jag tycker synd om killen. Han kan ju inte göra någonting, vad är det för liv egentligen? Undra om han hade förväntat sig detta som liten förväntansfull 13:åring...?
 
Aja det ska bli kul att se showen imorgon i allafall & jag hoppas att jag kommer höra något?! ;)
 
 
 
Jag måste ju dock hålla med småtjejerna lite.. VILKA kindben!!

Kommentera här: