Justin Bieber, Globen, 23/4-13

Sådär ja.. Nu var även konserten förbi.. Dröjt med recensionen pågrund av mitt internet som segar.
 
DET VAR GRYMT!
Så mycket bättre än jag har förväntat mig. Vilken show - en fröjd för öga att se.
Väldigt duktiga musiker & dansare bakom sig & vilken talang han är. Under showen hann han med att både spela gitarr, piano & ett trumsolo. Och så kan han dansa & sjunga, vad orättvist att en del får allt..
 
Jag blev även lite chockad av hysterin!! Dom skrek & grät timmar innan konserten och även efteråt. Tjejer svimmade och bars ut..
 
Såhär i efterhand är jag fortfarande som i en liten Justin Bieber bubbla. Sångerna går på repeat inne i huvudet och jag känner mig lite som småtjejerna - småförälskad! Hoppas de i Finland får en underbar show ikväll!
  Och jag hoppas att detta underbarn klarar av all press han har från media & småtjejer och håller länge till, det är han värd!
 
 
 
 
Ska fixa lite så ni får se Videoklippen jag filmat..

Kommentera här: